Advatech od ponad dwudziestu lat prowadzi projekty informatyczne dla klientów w całej Polsce. Stosujemy najnowocześniejsze technologie informatyczne. Zajmujemy się wdrożeniami, które prowadzą doświadczeni inżynierowie. Nasze kompetencje potwierdzone są licznymi certyfikatami, natomiast wieloletnie doświadczenie oraz know-how pozwalają zapewnić kompleksową obsługę Klientów.
Od początku istnienia sukcesywnie i dynamicznie podnosimy jakość oferowanych usług, zaspokajając oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. Zaufanie, jakim nas obdarzają, jest najwyższym dowodem profesjonalnego podejścia do realizowanych przez nas usług i rzetelnego wywiązywania się z projektów. Potwierdzają to zdobyte referencje. Najlepsze wyniki osiągamy w dostarczaniu produktów i usług dla banków, instytucji finansowych, przemysłu, telekomunikacji, sektora utility oraz instytucji publicznych.

Ponieważ stale się rozwijamy, potrzebujemy wsparcia w postaci Specjalisty Service Desk.

Szukamy osoby:
  • Mogącej pochwalić się doświadczeniem w pracy w service desk lub dziale serwisu o zbliżonym profilu.
  • O bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
  • Zdolnej do samodzielnego wyznaczania sobie celów i priorytetyzowania zadań.
  • Ukierunkowanej na rozwiązywanie problemów.
  • Optymistycznie nastawionej na niekończący się proces zdobywania wiedzy i wdrażania coraz to nowszych technologii.
  • Obeznanej z funkcjonowaniem działów serwisów IT oraz Service Desk
Co jest dla nas ważne:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok doświadczenia w pracy w dziale Service Desk, dziale serwisu lub o zbliżonym profilu.
  • Doświadczenie w dostarczaniu usług i zarządzaniu SLA, terminologię i zasady ITIL.
  • Znajomość systemów obsługi zgłoszeń serwisowych.
  • Umiejętność efektywnej współpracy zarówno ze specjalistami technicznymi, jak i właścicielami biznesowymi.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej umożliwiającym komunikację mailową oraz telefoniczną z producentami.
  • Komunikatywności, poczucia odpowiedzialności za przyjęte do realizacji zadania.
  • Łatwość przyswajania obsługi oprogramowania systemów informatycznych
Dodatkowo mile widziane:
  • Znajomość technologii z obszaru infrastruktury sprzętu w Data Center (serwery, macierze, biblioteki, przełączniki) – te urządzenia naszych klientów w ich serwerowniach będą pod Twoim nadzorem.
  • Znajomość i zrozumienie systemów informatycznych, w szczególności ogólną budowę serwerów, macierzy, przełączników kasetowych, rozwiązań LAN/SAN, a także mile widziana znajomość budowy bibliotek taśmowych.
  • Mile widziana znajomość systemu IT Service Management Solutions (ITSM) firmy Ivanti, a także systemów Tuleap, Redmine.
Jaki będzie zakres obowiązków Twoich i Twojego zespołu:
  • Wykonywanie codziennych działań działu SD tak aby zapewnić osiąganie założonych celów.
  • Przygotowywanie regularnych raportów, analizowanie możliwych obszarów ulepszeń w celu zapewnienia ciągłego doskonalenia we wszystkich obszarach działalności.
  • Monitorowanie i cotygodniowe raportowanie osiągnięć SLA, z wyszczególnieniem działań naprawczych, jeśli konieczne.
  • Zaangażowanie w proces nadzorowania kontraktów jak również ich wprowadzanie do systemu ISM we współpracy z działem handlowym.
  • Koordynacja rozwiązywania zgłoszeń, incydentów, problemów i usług, a także zarządzanie ich rejestrami.
  • Utrzymywanie oraz rozwój wewnętrznej bazy wiedzy.
  • Rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń Użytkowników.
  • Prowadzenie korespondencji z Klientami oraz dostawcami rozwiązań.
  • Przygotowanie nowego sprzętu komputerowego dla pracowników.
Co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w godzinach 9-17.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Dodatkowe premie za realizowane projekty.
  • Będziemy wymagać ciągłego rozwoju zawodowego, certyfikacji i podnoszenia Twoich kompetencji.
  • Przyjazną i absolutnie nie-korporacyjną atmosferę w zespole, a także dobrze wyposażone stanowisko pracy.
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej – Medicover.
  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami i doświadczenia ze sprzętem wiodących firm na rynku IT, możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia.
  • Partnerskie podejście w zespole
Aplikuj 👉 https://bit.ly/2Sr119i