W Advatech od blisko dwudziestu pięciu lat prowadzimy projekty informatyczne dla klientów w całej Polsce. Stosujemy najnowocześniejsze technologie informatyczne. Zajmujemy się wdrożeniami, które prowadzą doświadczeni inżynierowie. Nasze kompetencje potwierdzone są licznymi certyfikatami, natomiast wieloletnie doświadczenie oraz know-how pozwalają zapewnić kompleksową obsługę Klientów.  

Od początku istnienia sukcesywnie i dynamicznie podnosimy jakość oferowanych usług, zaspokajając oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. Zaufanie, jakim nas obdarzają, jest najwyższym dowodem profesjonalnego podejścia do realizowanych przez nas usług i rzetelnego wywiązywania się z projektów. Potwierdzają to zdobyte referencje. Najlepsze wyniki osiągamy w dostarczaniu produktów i usług dla banków, instytucji finansowych, przemysłu, telekomunikacji, sektora utility oraz instytucji publicznych. 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko 

Presales rozwiązań ESM
Osoba ta będzie ściśle współpracowała ze sprzedawcą produktowym z tego obszaru oraz ze sprzedawcami relacyjnymi w ramach spółki. 

 

Chcielibyśmy, żeby osoba na tym stanowisku zajmowała się: 

  • Szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży produktów z grupy ESM, czyli rozwiązaniami service desk, software Asset management, ITAM, itp.
  • Tworzeniem koncepcji rozwiązań opartych o oferowane produkty.
  • Udziałem w spotkaniach z Klientami, gdzie będzie główną osobą techniczną, która będzie w stanie przetłumaczyć biznesowe wymagania Klienta na możliwości implementacji w oferowanych narzędziach.
  • Przygotowywaniem wkładu technicznego do ofert dla Klientów.
  • Analizą zapytań ofertowych i wymagań SIWZ.
  • Pomocą w przygotowaniu kosztorysu usług dla danego projektu.
  • Rozwiązaniami firm Ivanti, Certero oraz Efecte.
  • Uzupełnianiem certyfikatów technicznych, zdobywanie nowych kompetencji.

 

Wymagania: 

  • Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku inżynier wsparcia sprzedaży (presales).
  • Bardzo dobra znajomość jednego z kluczowych rozwiązań Service Desk klasy enterprise (np. ServiceNow, Ivanti, Jira, czy BMC lub analogicznego).
  • Umiejętność mapowania wymagań biznesowych na szczegóły techniczne oferowanych rozwiązań.
  • Kompetencje w pisaniu wkładu do ofert zrozumiałym i czytelnym językiem (możliwe też tworzenie ofert w języku angielskim).
  • Bardzo dobre zrozumienie standardów ITIL v4, umiejętność rozmowy o procesach na poziomie eksperta.
  • Chęć poszerzania wiedzy i szkolenia się w wymaganych obszarach.
  • Referencje i certyfikaty poświadczające kompetencje (np. ITIL v4).
  • Podstawowa wiedza ogólna z innych obszarów IT, m.in. systemy operacyjne, platforma sprzętowa, wirtualizacja, bezpieczeństwo IT. 
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, tj. umożliwiającym efektywną współpracę z klientami spoza Polski.

 

Mile Widziane: 

  • Znajomość różnych rozwiązań z obszaru ESM.
  • Doświadczenie w pracy jako inżynier wsparcia sprzedaży w firmie świadczącej usługi informatyczne dla średnich i dużych przedsiębiorstw z branży telekomunikacyjnej, finansowej, energetycznej lub przemysłowej.
  • Wszelkie doświadczenie z produktami Ivanti, Certero lub Efecte będzie bardzo dużym atutem.
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy samodzielnej.

 

Z nami zyskasz: 

  • Uczestnictwo w najciekawszych projektach dla największych podmiotów gospodarczych.
  • Pakiet socjalny (karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie).
  • Długofalowe zatrudnienie na Umowę o Pracę lub B2B.
  • Współpracę z zespołem otwartych i kreatywnych ludzi.

 

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj:
👉 https://bit.ly/3FTF2yr