Witaj w Advatech.

Być może już nas znasz i wiesz, że od ponad 20 lat prowadzimy projekty informatyczne dla klientów w całej Polsce. Słyszałeś też pewnie, że dużą grupę tych projektów stanowią projekty infrastrukturalne, które obejmują dostarczenia, wdrożenie oraz wsparcie produktów serwerowych (serwery, macierze, przełączniki LAN/SAN) wiodących producentów na świecie takich jak m.in.: DellEMC, HPE, Brocade, Hitachi, IBM, Lenovo, Oracle, a do grona naszych klientów należą największe firmy z sektora banków, instytucji finansowych, przemysłu, telekomunikacji, sektora utility oraz instytucje publiczne.

Ale czy wiesz, że nasi inżynierowie i pracownicy realizują ponad 500 szkoleń i certyfikacji rocznie (a jest nas raptem 100 osób)?

Albo, że w raporcie Computerworld edycja 2020 znaleźliśmy się w pierwszej piątce integratorów w Polsce?

Czytasz Computerworld? To nasz zespół regularnie gości na jego łamach.

3 certyfikaty ISO (9001, 14001, 27001)? – to także w Advatech

Też my jesteśmy zgranym zespołem profesjonalistów, który każdego roku integruje się na trzydniowym wyjeździe (nic więcej nie możemy o nim powiedzieć na tym etapie naszej znajomości z Tobą). 😊

Oczywiście oferujemy także doskonałe warunki pracy, świetnie wyposażone biura, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i benefity.

Aby zapewnić wysoki poziom wsparcia dla naszych kluczowych klientów posiadamy wewnętrzny dział ServiceDesk odpowiedzialny za koordynację obsługi zgłoszeń od naszych klientów, przekierowywanie zgłoszeń do inżynierów prowadzących, kontakt z działami serwisowymi naszych dostawców oraz zarządzanie SLA zgłoszeń. W związku z rozwojem działu Service Desk szukamy osoby, która podejmie się roli koordynatora działu oraz, która posiada predyspozycje oraz doświadczenie do zapewnienia jego sprawnego działania.

Miejsce pracy: Wrocław

Zarobki: 6-9 tys. brutto w zależności od doświadczenia

Szukamy osoby:

  • Pasjonującej się technologiami z obszaru infrastruktury sprzętu w DataCenter (serwery, macierze, biblioteki, przełączniki) – te urządzenia naszych klientów w ich serwerowniach będą pod Twoim nadzorem
  • Optymistycznie nastawionej na niekończący się proces zdobywania wiedzy i wdrażania coraz to nowszych technologii.
  • Wykazującej zdolności do pracy do  samodzielnej w realizacji powierzonych zadań i projektów ale i do koordynacji działań osób w Twoim zespole
  • Obeznanej z funkcjonowaniem działów serwisów IT oraz ServiceDesk

Co jest dla nas ważne:

  • Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale ServiceDesk.
  • Doświadczenie w dostarczaniu usług i zarządzaniu SLA, terminologię i zasady Agile.
  • Znajomość systemów obsługi zgłoszeń serwisowych, mile widziana znajomość systemu IT Service Management Solutions (ITSM) firmy Ivanti, a także systemów Tuleap, Redmine.
  • Dobra znajomość i zrozumienie systemów informatycznych, w szczególności ogólną budowę serwerów, macierzy, przełączników kasetowych, rozwiązań LAN/SAN,
    a także mile widziana znajomość budowy bibliotek taśmowych.
  • Umiejętność efektywnej współpracy zarówno ze specjalistami technicznymi, jak
    i właścicielami biznesowymi.
  • Znajomość zasad oraz dobrych praktyk zrządzania usługami informatycznymi – ITIL.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, mile widziane doświadczenie
    w koordynowaniu zadań zespołu.
  • Samodzielność w pracy i organizacji zadań.
  • Umiejętności analityczne i ukierunkowanie na rozwiązywanie problemów.
  • Prawo jazdy kat. B.

Jaki będzie zakres obowiązków Twoich i Twojego zespołu:

  • Zarządzanie codziennym działaniem zespołu, tak aby zapewnić osiąganie założonych celów.
  • Zapewnienie wsparcia i mentoringu dla bezpośrednich podwładnych.
  • Analiza procesów operacyjnych, poszukiwanie i wdrażanie nowych sposobów optymalizacji pracy, opracowywanie planów naprawczych.
  • Przygotowywanie regularnych raportów, analizowanie możliwych obszarów ulepszeń w celu zapewnienia ciągłego doskonalenia we wszystkich obszarach działalności.
  • Monitorowanie i cotygodniowe raportowanie osiągnięć SLA, z wyszczególnieniem działań naprawczych, jeśli konieczne.
  • Zaangażowanie w proces nadzorowania kontraktów.
  • Koordynacja rozwiązywania zgłoszeń, incydentów i problemów, a także zarządzanie ich rejestrami.
  • Kierowanie zespołem wsparcia produkcyjnego.
  • Utrzymywanie oraz rozwój wewnętrznej bazy wiedzy.
  • Zarządzanie dyżurami serwisowymi.
  • Rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń Użytkowników.
  • Prowadzenie korespondencji z Klientami oraz dostawcami rozwiązań.

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Dodatkowe premie za realizowane projekty.
  • Będziemy wymagać ciągłego rozwoju zawodowego, certyfikacji i podnoszenia Twoich kompetencji.
  • Przyjazną i absolutnie nie-korporacyjną atmosferę w zespole, a także dobrze wyposażone stanowisko pracy.
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej – Medicover.
  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami i doświadczenia ze sprzętem wiodących firm na rynku IT, możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia.
  • Partnerskie podejście w zespole oraz elastyczne podejście do czasu pracy.

Aplikuj: https://advatech.lightapply.com/apply/ubFkWdekd8OtHDyPnIFq