Advatech od ponad dwudziestu lat prowadzi projekty informatyczne dla klientów w całej Polsce. Stosujemy najnowocześniejsze technologie informatyczne. Zajmujemy się wdrożeniami, które prowadzą doświadczeni inżynierowie. Nasze kompetencje potwierdzone są licznymi certyfikatami, natomiast wieloletnie doświadczenie oraz know-how pozwalają zapewnić kompleksową obsługę Klientów. Od początku istnienia sukcesywnie i dynamicznie podnosimy jakość oferowanych usług, zaspokajając oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. Zaufanie, jakim nas obdarzają, jest najwyższym dowodem profesjonalnego podejścia do realizowanych przez nas usług i rzetelnego wywiązywania się z projektów. Potwierdzają to zdobyte referencje. Najlepsze wyniki osiągamy w dostarczaniu produktów i usług dla banków, instytucji finansowych, przemysłu, telekomunikacji, sektora utility oraz instytucji publicznych. Ponieważ stale się rozwijamy, potrzebujemy wsparcia w postaci doświadczonego Key Account Managera.

Zakres obowiązków:
  • Utrzymanie i rozwój relacji handlowych z Klientami i dostawcami firmy
  • Pozyskiwanie nowych Klientów
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
  • Prezentacja ofert i negocjowanie warunków współpracy
  • Współpraca z pracownikami działu handlowego, działu technicznego i działu marketingu
  • Udział w tworzeniu i realizacji strategii biznesowej firmy
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B w branży IT (hardware, software, integracja)
  • Doświadczenie we współpracy z partnerami zewnętrznymi w zakresie sprzedaży rozwiązań IT
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem na każdym szczeblu organizacji
  • Umiejętność analizy potrzeb Klienta
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Nastawienie na osiąganie założonych celów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda wypowiedzi
  • Znajomość j. angielskiego (w stopniu komunikatywnym)
  • Dyspozycyjność (wyjazdy służbowe)
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe atuty:
  • Znajomość sektora finansowego i/lub publicznego;
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z procesem sprzedaży w oparciu o Ustawę PZP;
  • Znajomość rozwiązań związanych z bezpieczeństwem IT.
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Szeroki wachlarz specjalistycznych szkoleń produktowych i sprzedażowych
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
  • Możliwość rozwoju zawodowego – zdobywanie doświadczeń przy zaawansowanych technologicznie projektach

Aplikuj 👉https://bit.ly/3hbTpBv